lørdag den 12. marts 2011

Langt om længe og endelig !

Nu har jeg langt om længe, fået taget mig sammen og købt blusen. Jeg fandt den flotteste bluse i sommers i en butik der hedder "farlig fredag" jeg var der inde for at kigge sammen med min mor. Jeg forelskede mig hurtigt i 2 ting en vidunderlig bluse og et par sko. Min mor mente ikke at jeg skulle have begge ting, så jeg skal vælge :( og dum som jeg er. Vælger jeg skoene (som jeg forresten aldrig har brugt). Jeg var nede nogle gange for at se om de stadig havde min dejlige bluse. Ikke lang tid efter var den udsolgt. 
Såååå i mandags var jeg nede i byen for at kigge, jeg kigger ind i "farlig fredag" og så spotter jeg hurtigt at helt nede i bunden af butiken ligger min vidunderlige bluse !!!  jeg skynder mig og tage den og beslutter mig for at skæbnen må have bestemt at jeg bare SKULLE have den bluse :-D
Efter at have købt den skønne bluse gik jeg lidt rundt for at kigge og sååååå finder jeg endelig den nederdel og det par sokker jeg har manglet i 5 måneder! jeg er bare over lykkelig! Og får det ikke skal være løgn .. så fandt jeg faktisk et par 60'er solbriller i toget som jeg tog:-D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar